[talk-ch] Proposal "ISCED_2011_Education_Programme" is ready for voting

Toggenburger Lukas Lukas.Toggenburger at fhgr.ch
Sat Apr 16 13:17:24 CEST 2022

--> English text below <--

Hallo zusammen

Nach längerer Vorbereitung ist es nun soweit: Mein Proposal "ISCED_2011_Education_Programme" zur Klassifizierung von Schulen ist bereit zur Abstimmung: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/ISCED_2011_Education_Programme

Ich würde mich freuen, wenn ihr das anschauen und bei Gefallen JA stimmen würdet. Damit das Proposal als angenommen gilt, braucht es mind. 8 Stimmen mit einem JA-Anteil von mind. 75%. Abzustimmen ist einfach: Es genügt die entsprechende Zeile ins Wiki einzutragen. Siehe https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/ISCED_2011_Education_Programme#Voting

Grüsse

Lukas

Dear list

After much preparation, my proposal "ISCED_2011_Education_Programme" for classification of schools is finally ready to be voted on: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/ISCED_2011_Education_Programme

Please have a look and vote YES, if you like it. For the proposal being accepted, it needs at least 8 votes with a YES ratio of at least 75%. Voting is easy: Just put the corresponding line into the wiki, as described at https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/ISCED_2011_Education_Programme#Voting

Best regards

Lukas